je to jedna ze dvou pricin, bud ti chcije prevodovka nebo klikovka, pokud mas automat tak bych to videl na predni gufero automatu (v nejhorsim prasklou fremu), pokud mas manual tak bych menil gufero klikovky. tak jako tak ma cenu menit to oboje, gufero na klikovku stoji par desitek kc a na prevodovku asi o stovku vic. dle meho nema cenu setrit a vymenit vsechny 4 gufera na pohonu, je to otazka asi 600,- +- nejaka ta desetikoruna. neco se da koupit jako druhovyroba-na motor na 2,9 me to vyslo cca 180kc obe, na prevodovku to vim jen tak orientacne.
pricina by se dala snad poznat u automatu podle vune a barvy oroseni, u manualu uz je to tezky rozeznat takze je lepsi to rovnou udelat vse najednou.
_________________ 2,9i 24v 1994, sedan, manual, executive, recaro, uložen pod plachtou v garáži. Jinak dvě šlapky, sedlo a řidítka. rozebráno víc jak 30 scorpií
|