me dnes auto pekne nastvalo, zapadl sem v prosolenem snehu a zacal klouzat i se samosvorem na rovine, koukam hrabou obe kola, supr samosvor funguje ale proc nejedu? jeste ze manual nema takovou silu jako automat, nechal sem to hrabat a sel ven tlacit... kdyz uz sem ho konecne vytlacil tak uz nemelo silu v tom snehu jet a chciplo, tim chci rict ze ne vzdy samosvor pomuze ale je fakt ze dnes uz si to nedokazu bez nej predstavit.
ta sranda? vetsinou jde sehnat samosvor z V6 ta je s jistou mela zhruba od 90-94 roku, do 90 je mela naprani, stejne ale nikdo nikdy nevi kdy kdo diferak menil, urcite bych zkontroloval microcatem vinko a pak stitek na diferaku. samosvornej diferak se pohybuje od 1000,- do 2000,- napravnice musi byt kvuli ramenum z klauna, s uchycenim diferaku sroubama jde najit na 3,0 cosworthech a na 2,0 16v, mozna i starejch 8v a 2,9, na 2,3 sem ji zatim nevidel. s vymenou napravnice je kvuli bovdenu rucky trocha prace ale jde to. samotna napravnice muze vyjit od 500,- do 1000,-.
takze secteno podtrzeno diferak z MK1 a napravnici z klauna.
jinak ted bych o jednom samosvornym diferaku vedel, primo z 3,0 coswortha 91, je k vyzvednuti v koline.
_________________ 2,9i 24v 1994, sedan, manual, executive, recaro, uložen pod plachtou v garáži. Jinak dvě šlapky, sedlo a řidítka. rozebráno víc jak 30 scorpií
|