První věc je pořídit si multimetr (stačí obyč. do 200,-Kč). 1.nabitá baterie nad 12,5V 2.auto zamknout a nechat v klidu 1,5 hod. - měli by se odpojit všechny moduly,které jsou tzv.ve stanby režimu (modul odemykání dveří,rádio,ŘJ i jiné), pod proudem zůstanou hodiny a led dioda alarmu 3.nastavit na multimetru rozsah do 10 A 4.zapojit multimetr do serie jeden hrot na - pól baterie a druhý na ukostřovací kabel a pak teprve rozpojit ukostřovací kabel s - pólem baterie 5.takto jsem naměřil 0,02A a při bliknutí led diody 0,03A 6.pokud je to více (u Ford SCORPIO nad 0,07A je tam problém), je třeba postupně vyndavat pojistky jištěných obvodů a tam kde proud klesne je problém 7.pokud takto závadu nenajdu,postupovat dál v nejištěných obvodech ****když jem měřil při dojetí a otevřeném autě bylo tam 0,490A ****a po zamčení auta 0,170A **** a po 1,5 hod. zmíněných 0,02-0,03A Je pravda,že u moderních aut je potřeba při delším stání (3-4 týdny) baterii dobít. Dělat to může i přidané audiovizuální zařízení,neoriginální rádio.
Staženo z Fordclub.eu
_________________
Ford Scorpio´95 combi-Ghia-2,9i-V6-modré-automat-tempomat-samosvor-dual klima-winter packet, RECARO ta mrdka furt nejede Ford Scorpio´94 Cosworth-sedan-2,9i 24V, Executive ex Ford Scorpio´98 combi-Ghia-2,3i-16V-zelené-automat-tempomat-ASR-dual klima-winter packet I a II ex Ford Scorpio´93 sedan-2,9i-V6-vínové-automat-winter packet-samosvor-béžová kožka ex Ford Scorpio´93-2,9i-V6-šedé-automat-winter packet-samosvor-kůže-klima-podvozek a brzdy Cosworth ex Ford Scorpio´93-2,0i-DOHC-combi-topas-zlatá metla-klima-2x airbag-přestavba na manuál ex Ford Scorpio´88-2,9i-V6-hb-bílé-automat ex Ford Sierra´91-2,0i-DOHC-combi-automat-servo- od 65.000 km ex Ford Sierra´91-2,0i-DOHC-stříbrná-sedan ex Sierra´88 2,0i CL-OHC-combi bílá ex Sierra´87 2,0i CLX-OHC-combi bílá ex Sierra´83-1,6 GL-OHC-hb-tmavě hnědá-inerier béžový mikroplyš Merkur xr4Ti ex Sierra´83-1,6 CL-OHC-hb-červená ex Sierra´83-1,6 CL-OHC-hb-zlatá metla-ruční sytič! ex Š120 + Š105 na díly
|