Fórum Ford Scorpio Club - www.fordscorpio.eu

"Bezva auta dávají dohromady bezva lidi"
Právě je čtv 19. čer 2025 6:41:48

Všechny časy jsou v UTC+01:00




Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 180 příspěvků ]  Přejít na stránku Předchozí 18 9 10 11 1218 Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: další Škopek + muj příběh
PříspěvekNapsal: pon 23. led 2012 14:04:54 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 20. říj 2010 22:12:41
Příspěvky: 287
bydliště: Litoměřice
Bydliště: Litoměřice
ja maxovi taky verim ale... dam sem odkaz na cloveka ktery si sam doma udelal turbokit, neupravoval ani kompresi a presto to fungovalo... E85 by to melo zvladnout, kdyz ne tak se holt udela jinej motor a udela se poradne se vsim vsudy... samozrejme bez poradnyho naladeni E85 fungovat nemuze...

http://retrorides.proboards.com/index.c ... 722&page=2

dyztak at i Maxo napise k tomu svoje, urcite jeho nazor po technicky strance uvitam

_________________
VW Passat B4 1.9TDi
http://www.bazos.cz/hodnoceni.php?mail=n3AuqKEioJ90nKMyDTAyoaElqJ0hL3b=&telefon=606124134&jmeno=Ji%C5%99%C3%AD%20Kom%C3%A1rek
EX Ford Scorpio MKII Cosworth "RS500"
EX Škoda Felicia Combi Scout 1.9DA
EX Ford Maverick 2.7TD - úprava Zender (blatníky, rám, spoiler, všechno ve special laku)

tel. 606 124 134
http://www.ksautomotive.wz.cz
http://www.abx-pneu.cz


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: další Škopek + muj příběh
PříspěvekNapsal: pon 23. led 2012 15:02:13 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 23. led 2010 17:51:12
Příspěvky: 1906
bydliště: Brno - město
Bydliště: B | R || N ||| O ||||
Doufám, že si Maxo najde čas a něco napíše.
Jinak díky za odkaz, třeba to se svojí slovní zásobou " I Love You " přelousknu :lol: :lol: :lol:
Fotky s turbem super, jinak nerozumím ničemu.
Po Maxovi jsem chtěl aby mi poradil jak zvýšit výkon, ale on o tom spoužitím origo automatu nechtěl ani mluvit natož spekulovat. :evil:
Jinak pokaždé když teď jedu s tím novým motorem, srdce mi plesá blahem. A to můžu jet jen do 3.500 otáček :twisted:
Aspoň "nieje počuť motor", že Staníku :lol: :lol: :lol:

_________________
13. MAXO EXECUTIVE..FS Kombi r.v.94, 2,9i Cosworth 24V6, 197HP, BOA automatl.
12.EX Černý Cossák...FS sed. 2,9i Cosworth 24V6, 96
11. Bílá Cossa..FS sedan 2,9i Cosworth 24V6 BOA manuál
10.EX Rudy..FS sedan 2,9i Cosworth 24V6, 207 HP, světlá kůže v plné palbě, LPG
9.EX EX Kája...FS sedan 2,5 TDi 125HP, r.v.1997, automat, tempomat, digi klima, sedačky v plné palbě
8. Turek..FS kombi 2,9 Cosworth 24V6, 207 HP, r.v. 95, plná nálož, čumák 98
7.EX Stařík II...FS sedan 2,0 120 HP, r.v 92
6.EX Stařík..FS sedan 2,0, 91,
5.EX Čárlí..FS sedan 2,9 Cosworth, 95
4.EX Venca FS kombi 2,9 Cosworth,96
3.EX FS kombi 2,5 TDi, 125HP,98
2.EX FS RS kombi 2,0,92
1.EX FS kombi 2,0,93

Telefon: 603 823 444, e-mail: milan.blaskovic@fordscorpio.cz
http://www.virtualdream.cz


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: další Škopek + muj příběh
PříspěvekNapsal: pon 23. led 2012 17:17:30 
Offline

Registrován: sob 23. led 2010 18:09:14
Příspěvky: 1880
bydliště: Dubicko
Bydliště: Bohuslavice
Když poslouchám Blážuv novej motor, mám potřebu volat ušařovi. Mám pocit, že jsem ohluch, není slyšet. Zvukovej pocit z volnoběhu je asi 30% hlučnosti ostatních, těch lepších Cosáckých motorů :!: :!: :!:
Šepot lučního kvítí!!!

_________________
Nikam to není daleko...Scorpiem


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: další Škopek + muj příběh
PříspěvekNapsal: pon 23. led 2012 18:22:51 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 20. říj 2010 22:12:41
Příspěvky: 287
bydliště: Litoměřice
Bydliště: Litoměřice
jj verim ze to musi byt nadhera Blazo ;-) taky zkoumam kde jaky lozisko krouzek atd muze mit vuli a snazim se vsechno resit co nejrychlejs aby neco neprasklo nebo tak neco... doufam ze me se moturek s novou elektrikou a cistym sanim o neco uklidni... z ty elektriky bych brecel :|

k tomu matu - je mi jasny ze to dlouho nevydrzi... ale tak co no... koupi se na dily naftak, mat se da Cowleymu at dela co uzna za vhodne a pak se bude cekat kdy se roztrhne manual :-D ale snad to nejak prekouse kdyz se da k nemu kratsi samosvor ze sierry... doufejme

_________________
VW Passat B4 1.9TDi
http://www.bazos.cz/hodnoceni.php?mail=n3AuqKEioJ90nKMyDTAyoaElqJ0hL3b=&telefon=606124134&jmeno=Ji%C5%99%C3%AD%20Kom%C3%A1rek
EX Ford Scorpio MKII Cosworth "RS500"
EX Škoda Felicia Combi Scout 1.9DA
EX Ford Maverick 2.7TD - úprava Zender (blatníky, rám, spoiler, všechno ve special laku)

tel. 606 124 134
http://www.ksautomotive.wz.cz
http://www.abx-pneu.cz


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: další Škopek + muj příběh
PříspěvekNapsal: pát 10. úno 2012 1:06:19 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 20. říj 2010 22:12:41
Příspěvky: 287
bydliště: Litoměřice
Bydliště: Litoměřice
utekly mi 18" kola Postert v chromu... :?

Obrázek

kdyz sem ted vecer koukal po 18" v 4x108 tak sem zahlid tyhle... asi se tady nikomu libit nebudou ale stejne si rad poslechnu nazor

Obrázek

Obrázek

_________________
VW Passat B4 1.9TDi
http://www.bazos.cz/hodnoceni.php?mail=n3AuqKEioJ90nKMyDTAyoaElqJ0hL3b=&telefon=606124134&jmeno=Ji%C5%99%C3%AD%20Kom%C3%A1rek
EX Ford Scorpio MKII Cosworth "RS500"
EX Škoda Felicia Combi Scout 1.9DA
EX Ford Maverick 2.7TD - úprava Zender (blatníky, rám, spoiler, všechno ve special laku)

tel. 606 124 134
http://www.ksautomotive.wz.cz
http://www.abx-pneu.cz


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: další Škopek + muj příběh
PříspěvekNapsal: pát 10. úno 2012 22:25:06 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 23. led 2010 21:21:33
Příspěvky: 162
bydliště: Šaľa - Slovensko
Bydliště: Šaľa - Slovensko
Silikon okolo škrtiacej klapky a úplne zaslepené EGR je to pravé orechové :roll: . ECU aj tak po pár km zistí že EGR nemá prietok a tak sa bude snažiť redukovať spaliny čím? úpravou časovania vstrekov :mrgreen: . Treba voliť kompromis medzi prietokom a meranými hodnotami.
K tomu turbu:
kompresny pomer standart BOB
27micka od KKK z neakého dieslu overbostom zredukovaná na 0,65bar
50mm odlahčovací ventil výtlačného okruhu
6ks vstrekovačov z STIčka s kapacitou 440cc
palivové čerpadlo Walbro 255ka
preprogramované ECU
spojka od APčka
MT75ka s dieslovej verzie s upraveným 5 stupňom
potrubia na mieru z nerezovej ocele pre sanie a výfuk
uprava mazacieho okruhu pre mazanie turba
keď to spočítam tak tam nasypal slušné peniaze a ten motor by pri každodennom jazdení mal problém so životnosťou ložísk kluky.
Radšej by som tam za tie prachy napchal V8 a ten BOB by si ani neškrtol. Na grafe pekne vydno ako rýchlo ožíva, no smola že aj tak rýchlo padá. Ak by znížil kompresný pomer na 7,5:1 mohol by tam fúkať až 1,2 baru no potom by potreboval väčšie vstreky, čerpadlo, nový soft..... zase kopec peňazí no zaujímavejší graf.
Čo sa týka biosračiek ako etanol a podobné hnojivá doteraz som nevidel motor ktorému by to robilo dobre. Výrobcovia nových vozidiel dokonca zakazujú takéto palivá tankovať. Bohužial má slabú odolnosť voči samovznieteniu - detonačné spalovanie. A nakolko BOB neni ešte vybavený snímačom detonačného spalovania, tak si to odnesú piesty. Radšej LPG alebo CNG - čistejšie palivá, odolnosť nad 100oktanov, ale aj tam je problém s teplotnými pomermi v motore. Nové motory TSI, FSI a podobné priamovstreky nie su schopné jazdy na alternatívne palivá, nakolko dochadza k prehrievaniu vstrekovacov. Riešia to tym ze vstreky vstrekujú palivo v mensich davkach aby sa uchladili a ostatne dorovnava alt. palivo.
stačilo už som sa moc rozpisal.

_________________
Jeep Commander Overland V6 3,0crd chip 250hp/550NM
Fiat Panda Alessi 1,2 44kw Duallogic, Italy luxury limited edition
Scorpio kombi 94 Cosworth V6 manual / automat GHIA EXECUTIVE znovuzrodený 2/2008 EX
Focus II kombi 06 1,8TDCI EX


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: další Škopek + muj příběh
PříspěvekNapsal: pát 10. úno 2012 22:53:20 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 20. říj 2010 22:12:41
Příspěvky: 287
bydliště: Litoměřice
Bydliště: Litoměřice
ve zkratce se mam na upravy BOB vysrat... zkusime co snese a jak dlouho... kdyz to nepujde tak se tam nastehuje V8 z neceho jinyho (a kdyz ford tak asi 4,6 z mustanga)... kdyz se chce tak jde vsechno tak uvidime jak dlouho se bude chtit mojemu motoru

_________________
VW Passat B4 1.9TDi
http://www.bazos.cz/hodnoceni.php?mail=n3AuqKEioJ90nKMyDTAyoaElqJ0hL3b=&telefon=606124134&jmeno=Ji%C5%99%C3%AD%20Kom%C3%A1rek
EX Ford Scorpio MKII Cosworth "RS500"
EX Škoda Felicia Combi Scout 1.9DA
EX Ford Maverick 2.7TD - úprava Zender (blatníky, rám, spoiler, všechno ve special laku)

tel. 606 124 134
http://www.ksautomotive.wz.cz
http://www.abx-pneu.cz


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: další Škopek + muj příběh
PříspěvekNapsal: sob 11. úno 2012 17:56:43 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 23. led 2010 21:21:33
Příspěvky: 162
bydliště: Šaľa - Slovensko
Bydliště: Šaľa - Slovensko
Tomu hovorím prístup s chladnou hlavou ;) . Na tej V8me sa dajú za tie isté peniaze vyviest podstatnejsie zmeny a hlavne ich bude aj citiť. Napr. namontovať komresor :mrgreen: .

_________________
Jeep Commander Overland V6 3,0crd chip 250hp/550NM
Fiat Panda Alessi 1,2 44kw Duallogic, Italy luxury limited edition
Scorpio kombi 94 Cosworth V6 manual / automat GHIA EXECUTIVE znovuzrodený 2/2008 EX
Focus II kombi 06 1,8TDCI EX


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: další Škopek + muj příběh
PříspěvekNapsal: ned 12. úno 2012 21:31:09 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 11. úno 2010 15:44:36
Příspěvky: 517
bydliště: Brno
Onehdá jsem si jen tak ze srandy měřil místo pod kapotou. Ano, fordí Modular se tam vejde :twisted:. A že je to kráva veliká! 302ka by se tam měla vejít s prstem v nose.

_________________
Obrázek
Measure With Micrometer, Mark With Chalk, Cut With Ax.


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: další Škopek + muj příběh
PříspěvekNapsal: pon 13. úno 2012 1:25:38 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 20. říj 2010 22:12:41
Příspěvky: 287
bydliště: Litoměřice
Bydliště: Litoměřice
mista je dost ;-) budto mustang 4,6 nebo se mi honil hlavou jeste LS1......... 8-) ale to uz by asi trhalo stefty :geek: :lol:

_________________
VW Passat B4 1.9TDi
http://www.bazos.cz/hodnoceni.php?mail=n3AuqKEioJ90nKMyDTAyoaElqJ0hL3b=&telefon=606124134&jmeno=Ji%C5%99%C3%AD%20Kom%C3%A1rek
EX Ford Scorpio MKII Cosworth "RS500"
EX Škoda Felicia Combi Scout 1.9DA
EX Ford Maverick 2.7TD - úprava Zender (blatníky, rám, spoiler, všechno ve special laku)

tel. 606 124 134
http://www.ksautomotive.wz.cz
http://www.abx-pneu.cz


Nahoru
   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 180 příspěvků ]  Přejít na stránku Předchozí 18 9 10 11 1218 Další

Všechny časy jsou v UTC+01:00


Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Český překlad – phpBB.cz