Fórum Ford Scorpio Club - www.fordscorpio.eu

"Bezva auta dávají dohromady bezva lidi"
Právě je čtv 28. bře 2024 23:36:32

Všechny časy jsou v UTC+01:00




Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 26 příspěvků ]  Přejít na stránku Předchozí 1 2 3 Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: 2.3 nestartuje
PříspěvekNapsal: ned 15. čer 2014 21:30:51 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte 02. lis 2010 1:08:01
Příspěvky: 107
bydliště: Liberec
Bydliště: Turnov
No to by bylo super, píšu sz

_________________
FS 1997 2,3l původně CLX (sedan, kůže+el. s pamětí, el. zadní sedadla, manuál, klima manuál, orig. park. čidla),
první Scorpio, po spoustě let v depozitu nyní opět v téměř denním provozu, moje od 2001, jsem 2. majitel (původ ČR)

FS 1995 2,9l Cosworth Ghia (full, kromě vyhř. sedadel, vyhř. př. okna, ostřiku světel a park. čidel)
druhé Scorpio ve svátečním provozu, moje od 2012, jsem 2. majitel (původ v D)


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: 2.3 nestartuje
PříspěvekNapsal: pon 16. čer 2014 10:57:12 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte 02. lis 2010 1:08:01
Příspěvky: 107
bydliště: Liberec
Bydliště: Turnov
marpac píše:
Jojo. Cerpadlo musi po zapnuti zabzucet. Na liste vstriku mas mit tlak. Zjistis to tim ventilkem. Staci zmacknout a musi valit benal.



No, nezabzučí a nezabzučí... Teprve teď mi dochází, že mi ten zvuk po zapnutí zapalování vlastně chyběl... :-) Chci se ještě zeptat - napadá ještě někoho kam jinam šáhnout, než budu měnit to čerpadlo? Relátko v pojistkovce jsem vyměnil za jiný, žádná změna, pojistky jsou O.K.

_________________
FS 1997 2,3l původně CLX (sedan, kůže+el. s pamětí, el. zadní sedadla, manuál, klima manuál, orig. park. čidla),
první Scorpio, po spoustě let v depozitu nyní opět v téměř denním provozu, moje od 2001, jsem 2. majitel (původ ČR)

FS 1995 2,9l Cosworth Ghia (full, kromě vyhř. sedadel, vyhř. př. okna, ostřiku světel a park. čidel)
druhé Scorpio ve svátečním provozu, moje od 2012, jsem 2. majitel (původ v D)


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: 2.3 nestartuje
PříspěvekNapsal: pon 16. čer 2014 19:13:17 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 23. led 2010 17:36:48
Příspěvky: 1438
bydliště: Praha
Bydliště: Praha 8
čerpadlo je závislý na immodebilizéru, pak na průchodce do bandasky a ještě bývá konektor za pravým zadním světle. Taky nárazová pojistka v kufru by stála za zkontrolování.

_________________

Ford Scorpio´95 combi-Ghia-2,9i-V6-modré-automat-tempomat-samosvor-dual klima-winter packet, RECARO ta mrdka furt nejede
Ford Scorpio´94 Cosworth-sedan-2,9i 24V, Executive

ex Ford Scorpio´98 combi-Ghia-2,3i-16V-zelené-automat-tempomat-ASR-dual klima-winter packet I a II
ex Ford Scorpio´93 sedan-2,9i-V6-vínové-automat-winter packet-samosvor-béžová kožka
ex Ford Scorpio´93-2,9i-V6-šedé-automat-winter packet-samosvor-kůže-klima-podvozek a brzdy Cosworth
ex Ford Scorpio´93-2,0i-DOHC-combi-topas-zlatá metla-klima-2x airbag-přestavba na manuál
ex Ford Scorpio´88-2,9i-V6-hb-bílé-automat
ex Ford Sierra´91-2,0i-DOHC-combi-automat-servo- od 65.000 km
ex Ford Sierra´91-2,0i-DOHC-stříbrná-sedan
ex Sierra´88 2,0i CL-OHC-combi bílá
ex Sierra´87 2,0i CLX-OHC-combi bílá
ex Sierra´83-1,6 GL-OHC-hb-tmavě hnědá-inerier béžový mikroplyš Merkur xr4Ti
ex Sierra´83-1,6 CL-OHC-hb-červená
ex Sierra´83-1,6 CL-OHC-hb-zlatá metla-ruční sytič!
ex Š120 + Š105 na díly


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: 2.3 nestartuje
PříspěvekNapsal: pon 16. čer 2014 20:47:42 
Offline

Registrován: sob 19. úno 2011 21:13:50
Příspěvky: 666
bydliště: Bublava 630 Sokolov
Bydliště: Bublava 630 okr.Sokolov
Schwab má pravdu :!:
Ještě nikdy nelhal.


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: 2.3 nestartuje
PříspěvekNapsal: úte 17. čer 2014 8:26:18 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte 02. lis 2010 1:08:01
Příspěvky: 107
bydliště: Liberec
Bydliště: Turnov
Nárazovou pojistku jsem kontroloval, ale pro jistotu ji zkusim ještě celou vyměnit za jinou. A ten konektor u světla zkontroluju. A asi blbá otázka - ale co je průchodka u bandasky? :oops:

Dík! :)

_________________
FS 1997 2,3l původně CLX (sedan, kůže+el. s pamětí, el. zadní sedadla, manuál, klima manuál, orig. park. čidla),
první Scorpio, po spoustě let v depozitu nyní opět v téměř denním provozu, moje od 2001, jsem 2. majitel (původ ČR)

FS 1995 2,9l Cosworth Ghia (full, kromě vyhř. sedadel, vyhř. př. okna, ostřiku světel a park. čidel)
druhé Scorpio ve svátečním provozu, moje od 2012, jsem 2. majitel (původ v D)


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: 2.3 nestartuje
PříspěvekNapsal: úte 17. čer 2014 11:01:25 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 23. led 2010 18:06:59
Příspěvky: 143
bydliště: Brno
Bydliště: Brno
se starterem mam stejny problem a jeste sem neprisel na to, co je stapne. Uz je tam i druhy starter a deje se to celkem casto. Bude to nekde kostra nebo neco jineho vyhnite, jak uz tu padlo a nejde tam nejpis dostatek proudu. Mne zatim vzdycky pomohlo cuknout z autem se zarazenym kvaltem a pak uz to chytlo. Nevim jak to vysvetlit, proste aby nezabiral naplno starter hned, ale mel par milimetry "na rozjezd" :)

_________________
BMW E38 740i
BMW E66 745iL
Ex: Ford Scorpio 2.3i Ghia, 1998
Ex: Scorpio 2.5D Cl -> Ghia, 1986


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: 2.3 nestartuje
PříspěvekNapsal: čtv 19. čer 2014 11:59:32 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 23. led 2010 17:36:48
Příspěvky: 1438
bydliště: Praha
Bydliště: Praha 8
Myslel jsem ten plastový oboustranný konektor na nádrži, zevnitř tam vede kabeláž do čerpadla, zvenku od relé čarpadla. Po cestě právě bývá ještě konektor za zadním světlem :roll:

_________________

Ford Scorpio´95 combi-Ghia-2,9i-V6-modré-automat-tempomat-samosvor-dual klima-winter packet, RECARO ta mrdka furt nejede
Ford Scorpio´94 Cosworth-sedan-2,9i 24V, Executive

ex Ford Scorpio´98 combi-Ghia-2,3i-16V-zelené-automat-tempomat-ASR-dual klima-winter packet I a II
ex Ford Scorpio´93 sedan-2,9i-V6-vínové-automat-winter packet-samosvor-béžová kožka
ex Ford Scorpio´93-2,9i-V6-šedé-automat-winter packet-samosvor-kůže-klima-podvozek a brzdy Cosworth
ex Ford Scorpio´93-2,0i-DOHC-combi-topas-zlatá metla-klima-2x airbag-přestavba na manuál
ex Ford Scorpio´88-2,9i-V6-hb-bílé-automat
ex Ford Sierra´91-2,0i-DOHC-combi-automat-servo- od 65.000 km
ex Ford Sierra´91-2,0i-DOHC-stříbrná-sedan
ex Sierra´88 2,0i CL-OHC-combi bílá
ex Sierra´87 2,0i CLX-OHC-combi bílá
ex Sierra´83-1,6 GL-OHC-hb-tmavě hnědá-inerier béžový mikroplyš Merkur xr4Ti
ex Sierra´83-1,6 CL-OHC-hb-červená
ex Sierra´83-1,6 CL-OHC-hb-zlatá metla-ruční sytič!
ex Š120 + Š105 na díly


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: 2.3 nestartuje
PříspěvekNapsal: pát 20. čer 2014 8:24:06 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte 02. lis 2010 1:08:01
Příspěvky: 107
bydliště: Liberec
Bydliště: Turnov
aha, díky moc... :oops: :)

_________________
FS 1997 2,3l původně CLX (sedan, kůže+el. s pamětí, el. zadní sedadla, manuál, klima manuál, orig. park. čidla),
první Scorpio, po spoustě let v depozitu nyní opět v téměř denním provozu, moje od 2001, jsem 2. majitel (původ ČR)

FS 1995 2,9l Cosworth Ghia (full, kromě vyhř. sedadel, vyhř. př. okna, ostřiku světel a park. čidel)
druhé Scorpio ve svátečním provozu, moje od 2012, jsem 2. majitel (původ v D)


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: 2.3 nestartuje
PříspěvekNapsal: ned 13. črc 2014 19:04:58 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte 02. lis 2010 1:08:01
Příspěvky: 107
bydliště: Liberec
Bydliště: Turnov
Tak vyřešeno - čerpadlo nešlo kvůli tomu, že bylo špatný čerpadlo... :lol: Vyměněno a po letech se znova jezdí!!!! :P

Jinak startér se (zatim) umoudřil a točí spolehlivě. Jestli začne zase zlobit, půjde tam náhradní. Kontakty v pořádku, prostě se vyléčil sám - uvidíme jak na dlouho...

_________________
FS 1997 2,3l původně CLX (sedan, kůže+el. s pamětí, el. zadní sedadla, manuál, klima manuál, orig. park. čidla),
první Scorpio, po spoustě let v depozitu nyní opět v téměř denním provozu, moje od 2001, jsem 2. majitel (původ ČR)

FS 1995 2,9l Cosworth Ghia (full, kromě vyhř. sedadel, vyhř. př. okna, ostřiku světel a park. čidel)
druhé Scorpio ve svátečním provozu, moje od 2012, jsem 2. majitel (původ v D)


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: 2.3 nestartuje
PříspěvekNapsal: stř 06. kvě 2020 21:41:20 
Offline

Registrován: pon 21. led 2019 7:22:10
Příspěvky: 4
bydliště: Jihlava
Ahoj, řeším podobný problém, teda zprovozňoval jsem 2.3 po zimě, byla baterka venku, takže jsem ji dal, nastartoval, chytlo, vše OK. Po 2 hodinách jsem chtěl jet a nic.
Startér točí a auto ani neškytne. Předtím nebyl náznak problému, ani na podzim.

Při zapnutí zapalování nesepne palivové čerpadlo. Zkouknul jsem pojistku, relátko při otočení klíčkem cvakne, spínač v kufru vypadá OK, ale ještě proměřím jestli na něj jde napětí - nějak mi zblbnul měrák.
Dá se relátko proklemovat jak píšou v knížce jak na to? Tam mají ale jinak označené vývody, tady jich je 6 a i ten bezpečnostní vypínač má 3 kontakty, místo 2.

Kdyby to bylo třeba imobilizérem tak by taky neseplo čerpadlo?

Je divné že to bylo z ničeho nic, jinak na autě nic zoxidované apod. není.

Díky.

_________________
Ford Scorpio 2.3, rok 97, najeto 90 000km, sedan.


Nahoru
   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 26 příspěvků ]  Přejít na stránku Předchozí 1 2 3 Další

Všechny časy jsou v UTC+01:00


Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 34 hostů


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Český překlad – phpBB.cz