Fórum Ford Scorpio Club - www.fordscorpio.eu http://fordscorpio.eu/ |
|
Strom života našich miláčků http://fordscorpio.eu/viewtopic.php?f=6&t=325 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | blaza61 [ čtv 24. čer 2010 11:57:40 ] |
Předmět příspěvku: | Strom života našich miláčků |
Dal jsem návrh, aby se na srazu na Slapech které jsou letos v listopadu, udělal strom života našich miláčků. Určitě to bude zajimavá podívaná, jak ty auta přicházejí, mění v rámci klubu majitele a zase mizí. Tady je životopis našich aut: 1. FS kombi 2,0, r.v.93, grafitová metla, v plné palbě mimo kůže - zakoupen 1995 z Autoservisu 300.000,-Kč (opraven po bouračce z SRN), prodán 1997 přes Autobazar NIKA v Brně - Bohunicích za 200.000,-Kč za měsíc byl totálně havarován. ![]() 2. FS kombi 2,0,r.v.94, červená metla, RS plasty, bez klimatizace SOC-Ford. Zakoupen 1998 v Autobazaru v Praze - Libeňský ostrov za 157.000,-Kč. V roce 2001 za 120.000,- Kč jako protiůčet Autovrakoviště Praha-Slivenec na FS TDí viz. níže. Nevím co se s ním dále dělo. 3. Škorpík FS kombi 2,5 TDí, 125HP, r.v. 98, barva slonová kost, sedačka v el. a koženka, manuál klima, zakoupeno za 300.000,-Kč Autovrakoviště- Bazar Praha-Slivenec. V roce 2008 prodáno za 65.000,-Kč novému členovi Jar. Hyčkovi. Ten ho prodal nevím za kolik Ladislavu Buchtovi (nečlen) a ten zase letos přenechal Mildíkovi. Když sečtu co se na něm všechno měnilo jako repase Turba za 12.000,- atd. atd. tak mě stál tak 400.000,- Kč 4. Venca FS kombi 2,9 Cosworth, 24V6, 207 HP, r.v.96, zelená metla, základní vábavy bez kůže a paměťových sedaček, bez tempomatu. Zakoupen v ůnoru od bývalého člena Pavla Banáše z Ostravy za 48.000,-Kč. Do oprav jsem narval 63.000,-Kč a prodal jsem ho v říjnu 2009 Jirkovi Klestilovi z Fordevru za 25.000,- což je 86.000,- vyhozeno do kanálu. Odrovnal automat po třech dnech a auto stojí u Radyho na dvoře ![]() 5. Čárlí FS sedan 2,9 Cosworth 24V6, 207 HP, r.v. 95, plná nálož ve světlém interiéru v plyši. Zakoupen osobně v SRN za 58.000,-Kč pro našeho Romana. Během té doby se přepsal na Bejby a narvalo se do něj 30.000,-Kč. Po dvou letech kdy jsme sním najeli cca 8 tisíc km jsem ho prodal Jarynovy za 50.000,-Kč. Čistý prodělek 22.000,-Kč 6. Stařík..FS sedan 2,0 120 HP, r.v 91, zelená metla, vyhřívané čelní sklo, předek okna v el., na první pohled vypadá v plné palbě, jinak je to klam a šalba ![]() ![]() 7. Turek..FS kombi 2,9 Cosworth 24V6, 207 HP, r.v. 95, tmavomodrá metla, plná nálož, čumák 98. Osobně jsem si pro něj byl v SRN za 21.500,-Kč. Protože se nám ho nepovedlo zprovoznit, nechal jsem si ho za dalších 14.000,-Kč dovézt. Začal jsem s drobnými opravami a výměnami dílů za dalších 22.000,-Kč. Takže to v souhrnu i s přepisem a STK a dalšími poplatky dělá dohromady bez POV rovných 65.000,-Kč Když to všechno shrnu, jsem prostě MAGOR který do modelu Scorpio už narval hodně peněz ![]() |
Autor: | tesil [ čtv 24. čer 2010 12:17:56 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Strom života našich miláčků |
2.0 DOHC 91 (zlaťák) zakoupen v roce 2004 v bazaru v Heřmanově Městci jako čerstvý dovoz z Nemecka za 60.000,- Ve 2006 u Radyho prestavba za manual, v roce 2006 prodán za 30.000,- kolegovi z práce, pak prestavba na plyn, letos rozebrán na díly. 2,9 24V 98 (sedej) zakoupen v roce2006 za 85.000,- s pohnutou historii jako puvodne nepojizdny zabaveny leasing z duvodu spatneho automatu, puvodnim majitelem vymena prevodovky u Charouze za sileny penize, pak prodan v roce 2008 Pingovi za 50.000, prosel GO motoru, elektriky, letos prodán za 28.000,- RSakovi, po 14dnech za ty stejný peníze Medvědovi. 2,0 DOHC 91 (sedivák) koupen ve 2007 za 20.000,- od Bejcka, ve 2008 prodán za 10.000,-Scorpiusovi, ve 2009 jeho bráchovi,v tom samým roce sešrotován. 2,9 12V 88 (bilej) zakoupen od Ritschmonda jako nepojízdnej za 6.000,- sám se opravil. Prodán ve 2009 za 10.000,- Swábovi, ve 2010 vyměněn Bejkovi za jeho vinovou 2,9 12V 93. 2,3 16v (stribrnej) zakoupen v roce 2008 jako čerstvý dovoz z Nemecka po bouračce opraven s celolakem za 80.000,- Zatím bez dalšího prodeje nebo výměny ![]() |
Autor: | RomanaRS [ čtv 24. čer 2010 13:04:27 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Strom života našich miláčků |
- 2,5D CL manual, bílá 5 dv. 1985, základní výbava, zakoupen 1994 v Praze najeto cca 15 tisíc km, oprava čerpadla cca 2 tisíce Kč a ještě téhož roku prodán do Prahy - 2,9i 24V Ghia automat, temně modrá sedan 1992, plná výbava včetně kůže, šíbru a stěračů světel, zakoupen 1998 v Praze, najeto cca 25 tisíc, bez závad, potom od 1999 s ním jezdil můj otec, po cca 5 tisících v roce 2000 prodán do Prahy - 2,9i 12V GL automat, zlatá kombi 1992, střední výbava, světlý interier, šíbr, zakoupen 1999 v Praze jako čerstvý dovoz, najeto cca 45 tisíc, jen běžná údržba, potom 2001 předán manželce, po dalších 40 tisících prodán 2004 do Plzně - 2,3i 16V Ghia automat, červená kombi 1998, plná výbava mimo kůže a šíbru, ostřiky světel, Webasto, tažné Westfalia, cd měnič, zakoupen 2004 s pomocí kamarádů z klubu v Německu, najeto cca 50 tisíc, komplet nový podvozek original Ford včetně samonivelačních zadních tlumičů, GO hlavy motoru, potom prodán 2006 Radkovi Vlasákovi z klubu - 2,9i 24V Ghia Executiv manual, černý sedan 1994 v maximální výbavě od Radyho koupený v roce 2008, najeto cca 5 tisíc km, celou zimu garážován, 8.5.2009 nabourán v zatáčce před Pelhřimovem, rozebrán, kasle sešrotována ![]() - 2,9i 12V GL automat, stříbrnný sedan 1994, střední výbava, zakoupen v roce 2009 s pomocí Švába z klubu v Německu v Mnichově, cestou do ČR absolvován srnčí test - prošel, přeházen podvozek, sedadla, radio, volant a další drobnosti z předchozího černého sedana, najeto cca 10 tisíc km a prodán 2010 do Prahy - 2,9i 24V Ghia automat, stříbrnný sedan 1998, plná výbava včetně kůže, zakoupen 2010 od Pinga, po několika dnech prodán Medvědovi |
Autor: | Jaryn [ čtv 24. čer 2010 17:11:11 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Strom života našich miláčků |
2,5TD kombi r.v.1995 vandrák koupeno 2008 za 60 000,- prodáno Bejkovi 2010 za 30 000,- 2,9 cosworth čárlí koupeno 2010 od Bláže za 50 000,- současný mazel |
Autor: | Vilda [ čtv 24. čer 2010 20:12:40 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Strom života našich miláčků |
ex Ford Scorpio 2,0i 1991,sedan,modrá barva,koupil jsem ho od nečlenky v r.1999 za 100.000,-Kč,v r.2005 jsem ho prodal nečlenovi klubu za 28.000,- a zbláznil jsem se do kulatéto Scorpia a nechtěl nic jiného. ex Ford Scorpio 2,3i 1998,sedan,vínová barva koupil jsem ho v dubnu 2005 od 1.majitele za 150.000,-Kč a po jeho zakoupení jsem se stal členem FSC,abych poznal stejně "postižené" nákloností k těmto vozům.Po 4,5letech bezproblémového ježdění začal klepat motor a odstavil jsem ho,nyní je pro mě dárcem orgánů. Ford Scorpio 2,3i 1998 Ghia,automat,sedan,černá barva,koupil jsem ho i díky kladnému hodnocení Romana RS po zkušební jízdě v říjnu 2009 v autobazaru za 48000,-Kč od nečlena. |
Autor: | Diner [ čtv 24. čer 2010 21:28:27 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Strom života našich miláčků |
Tak to ja to budu mit jednoduchy:-) Ford Scorpio 2,0 karburátor, bez výbavy, bez posilovače řízení, zadního stěrače a původně bez dálkových světěl a prý měl původně pouze levé zpětné zrcátko. Zakoupen mým otcem roku 1994 tehdy za cca 150 tKč, v roce 2004 se dostal ke mě a od té doby probíhá lehkými úpravami, opravami a pozvolnou renovací(dostal mimojiné motor po GO(by lefoufou), nové tlumiče a zadní zátěžové pružiny a tak dále..). V roce 2009 mu má lepší polovička nechala udělat celolak, takže nám ještě určitě nějaký rok zůstane. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC+01:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |