Fórum Ford Scorpio Club - www.fordscorpio.eu

"Bezva auta dávají dohromady bezva lidi"
Právě je ned 28. dub 2024 0:06:10

Všechny časy jsou v UTC+01:00




Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 30 příspěvků ]  Přejít na stránku Předchozí 1 2 3 Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Podložky pod zadní pružiny
PříspěvekNapsal: pát 11. bře 2011 11:16:45 
Offline

Registrován: sob 15. kvě 2010 17:17:05
Příspěvky: 642
bydliště: Český Brod
Bydliště: Český Brod
No,dával jsem 700 za úpravu z původní Kladky :-) Musí se to 2x říznout, odsoustružit průměr na těch 94 (95 trochu vrklá, ale je to jedno).

Problém je v tom, že to dělám z kladek 150mm průměr, ale nyní ve firmě používáme už jen 140 a to je málo. Tych přebytečné 150ky už nejsou, musel bych je nechat odlít a to by vyšly podložky na cca 1500, což je dost. To je zmáknete ze železa či silonu líp.

Ikdyž tenhle matroš je super, odolává soli a je pružný

_________________
now Volvo S80 D5 2004 - na denní ježdění
now Volvo XC90 2.5T LPG - na denní ježdění pro drahou polovičku
now Ford Windstar 3.8i 2002 - montérské auto
now Ford Windstar 3.0i LPG 2000 - rodinné auto
now Ford Mondeo 2.0i LPG 2005 - ve firmě
Ex Ford Mondeo 2.5i LPG 2004 - jezdí kolega
Ex Ford Mondeo 2.0i LPG 2002
Ex Ford Windstar 3.0i LPG 1997
Ex Ford Scorpio 2.3i 16V LPG 1997
Ex Ford Scorpio 2.0i LPG 1991
Ex Ford Scorpio 2.0i LPG 1990
EX Ford Scorpio 2.0i 1985
EX Ford Sierra 2.0i 1987
EX Wartburg 353 1979


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Podložky pod zadní pružiny
PříspěvekNapsal: pát 11. bře 2011 19:38:02 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 23. led 2010 18:27:51
Příspěvky: 86
bydliště: Hrušky (okr.Břeclav)
Bydliště: Hrušky okr. Břeclav
tak to je fakt dost skusim sehnat hliník nebo silon

_________________
3. Čárlí..FS sedan 2,9 Cosworth 24V6, 207 HP, r.v. 95, světlí interiér, plná nálož
2. EX... Vandrák..FS kombi 2,5 TD, r.v. 96, 85 kw, SocFord
1. EX....FS...2,9 12V6, hatchback, r.v. 87, SocFord


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Podložky pod zadní pružiny
PříspěvekNapsal: ned 20. bře 2011 22:25:04 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 06. lis 2010 17:15:50
Příspěvky: 195
bydliště: neratovice
Bydliště: Neratovive, Kolovraty, (Praha)
posle mi nekdo presne jak ma byt ta podlozka vysoustruzena, tedy jak ma presne vypadat (vsechny rozmery atd).
diky moc ;)

_________________
724 914 731

Ford Scorpio 2.9i 12v 94 Klaun sedan, GHIA, automat, xenony, tempomat, vse v el, 15"/16"

Ex sierra 2.0 DOHC, N9A 92kw, 91 kombi, GHIA

Ex sierra 2.0 DOHC, N9C 88kw, 92 kombi R.I.P


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Podložky pod zadní pružiny
PříspěvekNapsal: pon 21. bře 2011 10:26:15 
Offline

Registrován: sob 15. kvě 2010 17:17:05
Příspěvky: 642
bydliště: Český Brod
Bydliště: Český Brod
Je to jednoduché, mezikruží, vnitřní průměr 94mm, vnější průměr cca 150mm a tloušťka tak 25mm. Nasazují se mezi gumovou podložku, která je přichycená na pružinu a karoserii. Kdyby jsi chtěl být detailista, vnitřní průměr by mohl být kónický, u kastle 95mm a u pružiny cca 88mm při výšcě 25mm, ale je to zbytečné. Takto upraveny v rodině 3 auta.

Jen by mě zajímalo, jak vyndáte pružinu, aniž by jste sundali nápravu dolů, stahovákem jsem to dělal jednou a už nikdy víc, je tam hrozně málo místa. Sundání nápravy je za chvíli, jen se musí rozpojit hadičky od brzd a pak znova odvzdušnit.

_________________
now Volvo S80 D5 2004 - na denní ježdění
now Volvo XC90 2.5T LPG - na denní ježdění pro drahou polovičku
now Ford Windstar 3.8i 2002 - montérské auto
now Ford Windstar 3.0i LPG 2000 - rodinné auto
now Ford Mondeo 2.0i LPG 2005 - ve firmě
Ex Ford Mondeo 2.5i LPG 2004 - jezdí kolega
Ex Ford Mondeo 2.0i LPG 2002
Ex Ford Windstar 3.0i LPG 1997
Ex Ford Scorpio 2.3i 16V LPG 1997
Ex Ford Scorpio 2.0i LPG 1991
Ex Ford Scorpio 2.0i LPG 1990
EX Ford Scorpio 2.0i 1985
EX Ford Sierra 2.0i 1987
EX Wartburg 353 1979


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Podložky pod zadní pružiny
PříspěvekNapsal: úte 22. bře 2011 11:53:26 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 06. lis 2010 17:15:50
Příspěvky: 195
bydliště: neratovice
Bydliště: Neratovive, Kolovraty, (Praha)
takze asi takhle to ma vypadat, jestli to dobre chapu, zadny drazky, zlabky atd
jo a vnejsi prumer 150mm cca nebo jak potrebuju to vedet jestli to tak pasne nebo ne, protoze nejdriv se bude soustruzit a pak sundavat naprava


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________
724 914 731

Ford Scorpio 2.9i 12v 94 Klaun sedan, GHIA, automat, xenony, tempomat, vse v el, 15"/16"

Ex sierra 2.0 DOHC, N9A 92kw, 91 kombi, GHIA

Ex sierra 2.0 DOHC, N9C 88kw, 92 kombi R.I.P


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Podložky pod zadní pružiny
PříspěvekNapsal: úte 22. bře 2011 11:55:00 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 06. lis 2010 17:15:50
Příspěvky: 195
bydliště: neratovice
Bydliště: Neratovive, Kolovraty, (Praha)
jo a jeste jeden dotaz, jak se tam pripevni :D

_________________
724 914 731

Ford Scorpio 2.9i 12v 94 Klaun sedan, GHIA, automat, xenony, tempomat, vse v el, 15"/16"

Ex sierra 2.0 DOHC, N9A 92kw, 91 kombi, GHIA

Ex sierra 2.0 DOHC, N9C 88kw, 92 kombi R.I.P


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Podložky pod zadní pružiny
PříspěvekNapsal: úte 22. bře 2011 11:58:02 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 06. lis 2010 17:15:50
Příspěvky: 195
bydliště: neratovice
Bydliště: Neratovive, Kolovraty, (Praha)
jinak muzu je mit za 800,- ze silonu
tak jen kdyby jste nekdo mel zajem

_________________
724 914 731

Ford Scorpio 2.9i 12v 94 Klaun sedan, GHIA, automat, xenony, tempomat, vse v el, 15"/16"

Ex sierra 2.0 DOHC, N9A 92kw, 91 kombi, GHIA

Ex sierra 2.0 DOHC, N9C 88kw, 92 kombi R.I.P


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Podložky pod zadní pružiny
PříspěvekNapsal: úte 22. bře 2011 20:06:36 
Offline

Registrován: sob 15. kvě 2010 17:17:05
Příspěvky: 642
bydliště: Český Brod
Bydliště: Český Brod
Ano, to je přesné. Uchytit je tam nemusíš, jak jsem tu již někde psal, povolíš dolu nápravu na diferáku a na jedné straně u silentbloku. Musíš rozpojit hadičku od brzd, aby jsi to nevylomil, když budeš páčit pružinu ven. Diferák si podlož špalkem, stačí ho popustit tak o cca 10cm. Vyndáš pružinu i s tím gumovým koncem, dáš podložku, kterou nasuneš na "čudl", čnijící z kastle a pak vrátíš pružinu i s gumovým koncem z5. Utáhneš silentblok, a jdeš na druhou stranu. Po té zvedneš diferák i se zbytkem nápravy a zapojíš brzdy, odvzdušníš.

Když si ten Dif s nápravou stáhneš pumpikem na špalek, dostaneš to zase krásně z5 aniž by jsi se u toho nadřel :-) Bylo to za večer hotové. Jediné, v čem může být problém je povolit ty dva šrouby u silentbloku nápravy, které drží plechovou pojistnou desku silentbloku, chce to do té díry pořádně "nastříkat", olej!!!

_________________
now Volvo S80 D5 2004 - na denní ježdění
now Volvo XC90 2.5T LPG - na denní ježdění pro drahou polovičku
now Ford Windstar 3.8i 2002 - montérské auto
now Ford Windstar 3.0i LPG 2000 - rodinné auto
now Ford Mondeo 2.0i LPG 2005 - ve firmě
Ex Ford Mondeo 2.5i LPG 2004 - jezdí kolega
Ex Ford Mondeo 2.0i LPG 2002
Ex Ford Windstar 3.0i LPG 1997
Ex Ford Scorpio 2.3i 16V LPG 1997
Ex Ford Scorpio 2.0i LPG 1991
Ex Ford Scorpio 2.0i LPG 1990
EX Ford Scorpio 2.0i 1985
EX Ford Sierra 2.0i 1987
EX Wartburg 353 1979


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Podložky pod zadní pružiny
PříspěvekNapsal: stř 23. bře 2011 13:46:56 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 06. lis 2010 17:15:50
Příspěvky: 195
bydliště: neratovice
Bydliště: Neratovive, Kolovraty, (Praha)
marpac píše:
Jediné, v čem může být problém je povolit ty dva šrouby u silentbloku nápravy, které drží plechovou pojistnou desku silentbloku, chce to do té díry pořádně "nastříkat", olej!!!

myslis ty co jsou v zavazadlovem prostoru pod koberecem?

_________________
724 914 731

Ford Scorpio 2.9i 12v 94 Klaun sedan, GHIA, automat, xenony, tempomat, vse v el, 15"/16"

Ex sierra 2.0 DOHC, N9A 92kw, 91 kombi, GHIA

Ex sierra 2.0 DOHC, N9C 88kw, 92 kombi R.I.P


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Podložky pod zadní pružiny
PříspěvekNapsal: čtv 24. bře 2011 9:08:39 
Offline

Registrován: sob 15. kvě 2010 17:17:05
Příspěvky: 642
bydliště: Český Brod
Bydliště: Český Brod
Myslím ty zespodu, pod zadní lavicí. Celá náprava drží jen na pár šroubech, jeden drží siilentblok diferáku (nebo dva, dle toho, jaký máš uchycení dif) a po jednom na každé straně, který je skrze silentblok rámu zadní nápravy. Je to vše zespod. Tento šroub drží ještě pojistnou desku, která je chycena dvěma šrouby do podlahy a tyto jdou někdy blbě povolit. Na 91 mi to nešlo, nyní na 97 krásně (že by 6 let udělalo své?). Nastříkej na ně WDčko každý den večer, tak 3dny předem, půjde to potom líp :-)

_________________
now Volvo S80 D5 2004 - na denní ježdění
now Volvo XC90 2.5T LPG - na denní ježdění pro drahou polovičku
now Ford Windstar 3.8i 2002 - montérské auto
now Ford Windstar 3.0i LPG 2000 - rodinné auto
now Ford Mondeo 2.0i LPG 2005 - ve firmě
Ex Ford Mondeo 2.5i LPG 2004 - jezdí kolega
Ex Ford Mondeo 2.0i LPG 2002
Ex Ford Windstar 3.0i LPG 1997
Ex Ford Scorpio 2.3i 16V LPG 1997
Ex Ford Scorpio 2.0i LPG 1991
Ex Ford Scorpio 2.0i LPG 1990
EX Ford Scorpio 2.0i 1985
EX Ford Sierra 2.0i 1987
EX Wartburg 353 1979


Nahoru
   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 30 příspěvků ]  Přejít na stránku Předchozí 1 2 3 Další

Všechny časy jsou v UTC+01:00


Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 179 hostů


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Český překlad – phpBB.cz