Fórum Ford Scorpio Club - www.fordscorpio.eu

"Bezva auta dávají dohromady bezva lidi"
Právě je sob 27. dub 2024 22:48:43

Všechny časy jsou v UTC+01:00




Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 26 příspěvků ]  Přejít na stránku Předchozí 1 2 3 Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: ztrata vykonu behem jizdy
PříspěvekNapsal: pon 07. bře 2011 12:15:19 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 06. lis 2010 17:15:50
Příspěvky: 195
bydliště: neratovice
Bydliště: Neratovive, Kolovraty, (Praha)
odpojil jsem mrtve lambdy, auto jede lepe zere mene :D

_________________
724 914 731

Ford Scorpio 2.9i 12v 94 Klaun sedan, GHIA, automat, xenony, tempomat, vse v el, 15"/16"

Ex sierra 2.0 DOHC, N9A 92kw, 91 kombi, GHIA

Ex sierra 2.0 DOHC, N9C 88kw, 92 kombi R.I.P


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: ztrata vykonu behem jizdy
PříspěvekNapsal: pát 01. dub 2011 11:03:59 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 06. lis 2010 17:15:50
Příspěvky: 195
bydliště: neratovice
Bydliště: Neratovive, Kolovraty, (Praha)
tak vcera jsem zmeril spotrebu lpg, v nadrzi jsem mel 40l a najel jsem 233km (dalnice, okrsky, praha) takze jsem spocital spotebu nejakych 17,167 na 100km, mohlo by to zrat min ale lepsi nez 20l a vice
nema nekdo tento motor lpg v klaunu pro srovnani

_________________
724 914 731

Ford Scorpio 2.9i 12v 94 Klaun sedan, GHIA, automat, xenony, tempomat, vse v el, 15"/16"

Ex sierra 2.0 DOHC, N9A 92kw, 91 kombi, GHIA

Ex sierra 2.0 DOHC, N9C 88kw, 92 kombi R.I.P


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: ztrata vykonu behem jizdy
PříspěvekNapsal: pát 01. dub 2011 15:18:54 
Offline

Registrován: sob 15. kvě 2010 17:17:05
Příspěvky: 642
bydliště: Český Brod
Bydliště: Český Brod
17 je moc. Windstar 3.0i 96 mi pri podtlaku zere 13 az 14 a je o 30cm vyssi a 250kg tezsi. Chce to postelovat

_________________
now Volvo S80 D5 2004 - na denní ježdění
now Volvo XC90 2.5T LPG - na denní ježdění pro drahou polovičku
now Ford Windstar 3.8i 2002 - montérské auto
now Ford Windstar 3.0i LPG 2000 - rodinné auto
now Ford Mondeo 2.0i LPG 2005 - ve firmě
Ex Ford Mondeo 2.5i LPG 2004 - jezdí kolega
Ex Ford Mondeo 2.0i LPG 2002
Ex Ford Windstar 3.0i LPG 1997
Ex Ford Scorpio 2.3i 16V LPG 1997
Ex Ford Scorpio 2.0i LPG 1991
Ex Ford Scorpio 2.0i LPG 1990
EX Ford Scorpio 2.0i 1985
EX Ford Sierra 2.0i 1987
EX Wartburg 353 1979


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: ztrata vykonu behem jizdy
PříspěvekNapsal: pát 01. dub 2011 20:40:14 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 06. lis 2010 17:15:50
Příspěvky: 195
bydliště: neratovice
Bydliště: Neratovive, Kolovraty, (Praha)
byl jsem u dvou lidi co delaj lpg anikomu se nechce

_________________
724 914 731

Ford Scorpio 2.9i 12v 94 Klaun sedan, GHIA, automat, xenony, tempomat, vse v el, 15"/16"

Ex sierra 2.0 DOHC, N9A 92kw, 91 kombi, GHIA

Ex sierra 2.0 DOHC, N9C 88kw, 92 kombi R.I.P


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: ztrata vykonu behem jizdy
PříspěvekNapsal: úte 05. dub 2011 10:36:37 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 06. lis 2010 17:15:50
Příspěvky: 195
bydliště: neratovice
Bydliště: Neratovive, Kolovraty, (Praha)
marpac píše:
17 je moc. Windstar 3.0i 96 mi pri podtlaku zere 13 az 14 a je o 30cm vyssi a 250kg tezsi. Chce to postelovat

a mas ten podtlak rizeny lambdama nebo bez, a kdybys mohl poradit co a jak postelovat budu rad
ten muj tank vazi bez 12kg 1700

_________________
724 914 731

Ford Scorpio 2.9i 12v 94 Klaun sedan, GHIA, automat, xenony, tempomat, vse v el, 15"/16"

Ex sierra 2.0 DOHC, N9A 92kw, 91 kombi, GHIA

Ex sierra 2.0 DOHC, N9C 88kw, 92 kombi R.I.P


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: ztrata vykonu behem jizdy
PříspěvekNapsal: úte 05. dub 2011 10:40:11 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 06. lis 2010 17:15:50
Příspěvky: 195
bydliště: neratovice
Bydliště: Neratovive, Kolovraty, (Praha)
marpac, popr to k tobe mam ani ne 20min jizdy cca 20km z kolovrat

_________________
724 914 731

Ford Scorpio 2.9i 12v 94 Klaun sedan, GHIA, automat, xenony, tempomat, vse v el, 15"/16"

Ex sierra 2.0 DOHC, N9A 92kw, 91 kombi, GHIA

Ex sierra 2.0 DOHC, N9C 88kw, 92 kombi R.I.P


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: ztrata vykonu behem jizdy
PříspěvekNapsal: stř 06. dub 2011 21:09:09 
Offline

Registrován: sob 15. kvě 2010 17:17:05
Příspěvky: 642
bydliště: Český Brod
Bydliště: Český Brod
Mina: No, že bych byl doma zrovna zařízený na servis :-) Živím se automatizací, ale proč ne. Mám řízení Lambdama, momentálně jednotku Autronic AL600, docela archaika, nedá se na tom nastavit nic. Na novějších lze nastavovat emulaci, různé mapy dle TPS a tak. Řídí se to od jedné lambdy, na druhou se nekouká (mám 2x svody a v nich 2 lambdy a 2 katy).

Z hlediska nastavení je nejdůležitější nastavení reduktoru a škrťáku před regulačním členem. Reduktor mám BRC. Nastavil jsem to tak, že na volnoběh to je řízené z reduktoru podtlakem zhruba tak, aby na volnoběh bez klimy a zařazeného matu lambda tak nějak oscilovala. Na reduktoru je přímo šroubek na nastavení malého průtoku. Nesmí tam být nastaveno zbytečně moc, neb pustíš-li plyn a brzdíš motorem, stejně plyn do sání jde, jako na volnoběh. Zde vyšší spotřeba oproti sekvenčnímu systému. Šlápneš-li na pedál, zapojí se lambda regulace (na jednotce mám na to trimr). Zde je potřeba nastavit škrtící vent. tak, aby v průběhu cca 1500 až 4000 ot. regulátor stíhal regulovat a lambda kolísala. Když dáš malý průtok, ve vyšších otáčkách budeš mít směs moc chudou, dáš-li moc, tak zase v nízkých moc bohatou. Musí se najít kompromis. Nad 4000 ot. už to moc nepořešíš, tam to bude chudé a motor ztratí část výkonu. Když povolíš škrtící vent. zlepší se ti výkon nad 4000ot, ale rapidně poroste spotřeba. A zde je právě zakopaný pes.

Na starém 2.0i DOHC 91 to ve vyšších ot. nebylo moc znát, na 6V 3.0i už je rozdíl velký, tak když chci závodit, musím přepnout na benal, což je málo kdy :-)

_________________
now Volvo S80 D5 2004 - na denní ježdění
now Volvo XC90 2.5T LPG - na denní ježdění pro drahou polovičku
now Ford Windstar 3.8i 2002 - montérské auto
now Ford Windstar 3.0i LPG 2000 - rodinné auto
now Ford Mondeo 2.0i LPG 2005 - ve firmě
Ex Ford Mondeo 2.5i LPG 2004 - jezdí kolega
Ex Ford Mondeo 2.0i LPG 2002
Ex Ford Windstar 3.0i LPG 1997
Ex Ford Scorpio 2.3i 16V LPG 1997
Ex Ford Scorpio 2.0i LPG 1991
Ex Ford Scorpio 2.0i LPG 1990
EX Ford Scorpio 2.0i 1985
EX Ford Sierra 2.0i 1987
EX Wartburg 353 1979


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: ztrata vykonu behem jizdy
PříspěvekNapsal: čtv 07. dub 2011 6:35:21 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pon 25. led 2010 16:43:11
Příspěvky: 719
bydliště: Pardubice
ja si pamatuju ze podtlaky se skrtily tak, ze ten velky sroub se utahoval tak dokud se to pri prudkym pridani plynu nezaclo dusit, pak se to nastavilo aby to pri prudkym pridani teda nedusilo a jeste se to o zavit povolilo. pak to jezdilo dobre a s malou spotrebou

_________________
Jaguar S-Type 3,0 Sport 05´ automat, tempomat, 18" kola triton, černý interier
Scorpio 2,3 Ghia sedan 96´ automat, tempomat, paměti, winterpacket II, kůže, el. zadní sedadla, petrol blue
Scorpio 2,3 Ghia sedan 96´ automat, tempomat, paměti.... , kůže, el. zadní sedadla,dark aubergine
Scorpio 2,3 Ghia sedan 98´ automat, tempomat, winterpacket IIpaměti.... úplně vše...... i zadní výhřev kůže ;) , moondust silver
Ex: Scorpio 2,3 Ghia sedan 98´ automat, tempomat, paměti.... , tourmallard green / Scorpio 2,0 CL sedan 96´ automat, winterpacket II / Scorpio 2,0 Ghia sedan 94´, tourmallard green/ Scorpio 2,9 Ghia EXECUTIVE sedan 91´ / Scorpio 1,8 Ghia 5dv. 85´


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: ztrata vykonu behem jizdy
PříspěvekNapsal: čtv 07. dub 2011 7:27:56 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 23. led 2010 17:51:12
Příspěvky: 1902
bydliště: Brno - město
Bydliště: B | R || N ||| O ||||
Tak po přečtení diskuze na téma plyn, o tento zdroj PHM ztrácím zájem.
To je štelování jak za krále Klacka.
Pokud to nebude řídit elektronika tak nikdy!!! :twisted:

_________________
13. MAXO EXECUTIVE..FS Kombi r.v.94, 2,9i Cosworth 24V6, 197HP, BOA automatl.
12.EX Černý Cossák...FS sed. 2,9i Cosworth 24V6, 96
11. Bílá Cossa..FS sedan 2,9i Cosworth 24V6 BOA manuál
10.EX Rudy..FS sedan 2,9i Cosworth 24V6, 207 HP, světlá kůže v plné palbě, LPG
9.EX EX Kája...FS sedan 2,5 TDi 125HP, r.v.1997, automat, tempomat, digi klima, sedačky v plné palbě
8. Turek..FS kombi 2,9 Cosworth 24V6, 207 HP, r.v. 95, plná nálož, čumák 98
7.EX Stařík II...FS sedan 2,0 120 HP, r.v 92
6.EX Stařík..FS sedan 2,0, 91,
5.EX Čárlí..FS sedan 2,9 Cosworth, 95
4.EX Venca FS kombi 2,9 Cosworth,96
3.EX FS kombi 2,5 TDi, 125HP,98
2.EX FS RS kombi 2,0,92
1.EX FS kombi 2,0,93

Telefon: 603 823 444, e-mail: milan.blaskovic@fordscorpio.cz
http://www.virtualdream.cz


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: ztrata vykonu behem jizdy
PříspěvekNapsal: čtv 07. dub 2011 7:46:56 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pon 13. zář 2010 15:45:29
Příspěvky: 186
bydliště: Pelhrimov
Vše je na tom autě "jinak" ...

jednak má být řízené Elektroniku - jak píše Bláža ... NENI - auto je odemne a daval sem si ho pro sebe - tím pádem jsem ho delal včetně LPG tak aby vyhovovalo me a ne různým "normám" a "trendům" ... .
Když jsem auto prodával říkal sem že chlastá - chlastá proto aby "jelo" a to ůčel plní, spotřebu neřeším - to bych si rovnou mohl koupit Felicii.

Michalův problém je jednoduchej - velice bohatá směs, čily seřídit do "základního" nastavení a pak doladit. Je tam presne co o čem tady pise marpac - od vyších otáček až dozadu to LPG při "ekonomickém" nastavení prostě neukrmí, no a když vím že auto mam pro radost a jezdím s ním od 2500 do 5000 musel bych temer stale jezdit na BA - cily je pro me jednoduší si přiznat co od auta chci a podle toho ho "naladit" - když sem do výfuku strčil lambádu a seřizoval sem to podle ní - volnoběh až do cca 3000ot z výfuku lezly brigety a za autem nešlo ani stát jak to štípalo do očí.

Ale s tím si to Michal koupil, věděl a ví o tom - mezi tím i proběhly nějaké pokusy o seřízení systémem pokus a omyl a teď to chce seřídit tak jak to má být aby kuly tomu nemusel lítat až za mnou - čily žádná věda se nekoná, jde mu jen o nastavení škrťáku na hadici a šroubu na směšovači - (je tam lovtec nebo tartariny - už ani nevím) a nemá obtokový šroub na volnoběh a směšovač je třeba ne tak řiditelnej ale mnohm víc "user friendly" ...

_________________
F Explorer 91 4,0 V6 12Ventil, 4x4, Eddie Bauer - LPG, nezávislé topení atd - skládá se ...
FS 92 mezitip 2,9 V6 12Ventil, 4x4, kombi, Neghia s klimou :) - hotovo a "naděleno" staříkovy
Sierra 92 sedan 2,9 V6 12Ventil 4x4 Ghia - ceka na znovuzrozeni
FS 94 klaun 2,9 V6 12Ventil, digiklima, automat, tempomat, palubak, pamet sedaky, ... Ghia - prodáno :(
FS 92 mezitip 2,9 V6 12Ventil, automat, kombi, Ghia bez klimy - RIP+
FS 94 klaun DOHC kombik Ex
Sirka 92 Dohc sedan Ex
2x Sirka 92 1,8TD sedan (modrá a bílá) Ex
Felicie 1,9 TD pickup Ex
sirka 89 2,0 Dohc komplet RS co šlo ... Ex
+ Hafo vraků na šroubky ...


Nahoru
   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 26 příspěvků ]  Přejít na stránku Předchozí 1 2 3 Další

Všechny časy jsou v UTC+01:00


Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 190 hostů


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Český překlad – phpBB.cz