Pokud je ta hadička v pořádku a turbo kolem 2 tisíc nezabírá, nech si nově nastavit čerpadlo. Měl jsem stím taky potíž. Až bude motor zahřátý dej dvakrát po sobě na volnoběh plný plyn. Když po druhém omezovači nevylítne dým jak z lokomotivy, je potřeba seřídit čerpadlo. V Brně mito za dvojku udělali v Bosonohách.
_________________ 13. MAXO EXECUTIVE..FS Kombi r.v.94, 2,9i Cosworth 24V6, 197HP, BOA automatl.12. EX Černý Cossák...FS sed. 2,9i Cosworth 24V6, 96 11. Bílá Cossa..FS sedan 2,9i Cosworth 24V6 BOA manuál10. EX Rudy..FS sedan 2,9i Cosworth 24V6, 207 HP, světlá kůže v plné palbě, LPG 9. EX EX Kája...FS sedan 2,5 TDi 125HP, r.v.1997, automat, tempomat, digi klima, sedačky v plné palbě 8. Turek..FS kombi 2,9 Cosworth 24V6, 207 HP, r.v. 95, plná nálož, čumák 98 7.EX Stařík II...FS sedan 2,0 120 HP, r.v 92 6.EX Stařík..FS sedan 2,0, 91, 5.EX Čárlí..FS sedan 2,9 Cosworth, 95 4.EX Venca FS kombi 2,9 Cosworth,96 3.EX FS kombi 2,5 TDi, 125HP,98 2.EX FS RS kombi 2,0,92 1.EX FS kombi 2,0,93Telefon: 603 823 444, e-mail: milan.blaskovic@fordscorpio.czhttp://www.virtualdream.cz
|