Hmm, tak světýlka vyřešené (konečně dneska bylo celkem hezky na to, abych se dokopal se na to podívat). Přesně, jak jsem si myslel po prostudování TISu, byla v prdeli pojistka 36, která je v té malé pojistkovnici u baterky, co se na podzim nerepasovala. Pak jsem taky přehodil kabeláže. Člověk, kterej vymyslel umístění knock senzoru tak, aby se na něj nedalo rozumně dostat ani zvrchu, ani zespod by si zasloužil pár facek. Naštěstí přípravky zvané protahovací drát měděný a hranolek dřevěný funkci splnily. Pak jsem si taky všiml, že mi asi prochcávaj dva vstřiky, takže to ještě budu řešit. Bohužel vzhledem k mrtvé baterce jsem si to nemohl řádně ověřit. Každopádně byly mokré po měsíci stání (což mi moc hlava nebere, když se benzín tak rychle odpařuje, ale benzín to byl).
No a na fukar se dneska opravdu nedostalo. Tak snad za týden...
_________________ Measure With Micrometer, Mark With Chalk, Cut With Ax.
|