Študoval jsem manuál (Heynes Granada,Scorpio) a potvrdil si že se to provádí imbusákama co sou na spodní straně váh vzduchu ...je tam pěkně vylíčeno jak, ale zapomněli sdělit detail jak se přidává a ubírá, čili co se děje zašroubováním šroubu a co vyšroubováním (ven z těla váhy...) nerad bych postupoval metodou pokusu a omylu... tak jestli někdo neví.... případně taky jestli existuje nějaké základní nastavení.... někdo to totiž už vrtal... záslepky chybí... frown děkuji za účast
Případně pokud se najde znalec - je u tohoto motoru možný řešit předstih pootáčením rozdělovače? (pokusil jsem se pohnout s ním při povoleným imbusu příruby ale nějak se nechtěl ani hnout...pokud se teda nemusí povolit ještě něco dalšího...??) nebo to jde jen v řídící jednotce kostřením kablíků ze zásuvky u rozdělovače-jak praví manuál.... cinká mě to totiž do výfuků a je dost pomalej volnoběh... tak bych chtěl pořešit bohatost a předstih... dík za tipy všem...
|