ale jeste si mi nerekl co tomu rekne automat a menic pri rucnim prerazeni o kvalt a nasledne deceleraci/akceleraci kdyz to jeste automat nechtel udelat sam. navic radit rucne s automatem? to pak ale ztraci vyznam. ja nemam zadnej overdrive ani nejakou ometenou brzdu. momentalne mam coswortha mezitipa jak v automatu tak v manualu, vitezi manual, jak na spotrebe, provozu a pruznosti motoru. s tim jestli je automat rychlejsi nez noha s rukou pri podrazeni je to osemetny, rychlost, otacky, podtlak motoru, nikdy to tam nekopne driv nez muze coz manual ano, a dovolim si i rict ze s manualem jsem schopnej zastavit na kratsi draze s podrazovanim. kazdopadne zkusil si na snehu z kopce podradit rucne? zrovna mi rikal kamarad jak musel honit prdel, kdyby mel spojku tak si podradi s citem. uznej sam ze na to aby clovek byl spokojeny s automatem vs kilometry ve starsim aute to chce vetsi investice na praci, udrzbu a opravy nez u manualni prevodovky. beru to tak jako bych dal auto do servisu a rekl opravte mi auto, o nic se nechci starat.
_________________ 2,9i 24v 1994, sedan, manual, executive, recaro, uložen pod plachtou v garáži. Jinak dvě šlapky, sedlo a řidítka. rozebráno víc jak 30 scorpií
|