Fórum Ford Scorpio Club - www.fordscorpio.eu
http://fordscorpio.eu/

zlobí mě automat na 2,3i
http://fordscorpio.eu/viewtopic.php?f=14&t=1341
Stránka 2 z 4

Autor:  michal lbc [ pát 08. čer 2012 18:44:11 ]
Předmět příspěvku:  Re: zlobí mě automat na 2,3i

Povolá Bodieho a Doyla a za odpoledne bude vše zmáknutý... :lol:

Autor:  G.Cowlley [ pát 08. čer 2012 19:30:20 ]
Předmět příspěvku:  Re: zlobí mě automat na 2,3i

No pokud mi chceš zítra říct že máme jít kvůli tobě v neděli do práce tak to at ti to rovnou rady udělá :-)

Autor:  marpac [ pát 08. čer 2012 19:56:45 ]
Předmět příspěvku:  Re: zlobí mě automat na 2,3i

blaza61 píše:
Vymaž chyby, ale potřebuješmít ten novější kabel k diagnostice co mám já.


Ten co mám od tebe je starší? Co umí novější navíc? 6e bych se dovybavil :-)

Autor:  maxo [ pát 08. čer 2012 20:44:43 ]
Předmět příspěvku:  Re: zlobí mě automat na 2,3i

Informácia bola že pri cúvaní to dalo ranu a necúva. Keď teda zaradím "R" ide do zadu alebo nejde dozadu. Na "D" to ide bez známok chyb, ale na O/D off, 1,2 má problém s prenosom? Cowlley, jasne že manuálne radená "2" a rýchlobeh nepoužívajú pri prenose momentu pás reverzu. Ten je zapojený len pri "R" , manuálnej "1" . Najrozumnejšie je zmerať hlavný a ovládací tlak v prevodovke a to vela napovie. V meniči si mal na mysli volnobežku /nie ložisko/. Podla popisu by to mohla byť aj lamela unášača planétového súkolia rýchlobehu - strhnuté hrany. Ale vtedy problém by mal byť aj pri "D" keď zaradí rýchlobeh "4". Prenos cez ňu ide na všetkých manuálnych rýchlostiach a práve aj pri zaradenom "D" a automatom radenom "4" a pri preskakovaní na drážkach to vydáva tupé zvuky a akoby trhanie. Prevodovku z BOB tam môžeš dať, nemal by byť problém. Je stavaná na väčší moment, menej lamiel v spojke predného chodu pre rýchlejšie zopnutie a bubon overdrivu neni z plechu ale z odliatku ;) .

Autor:  schwaboid [ pát 08. čer 2012 21:04:48 ]
Předmět příspěvku:  Re: zlobí mě automat na 2,3i

Další poznatek, chvíli jsem s tím laboroval a: dojel jsem před barák zaparkoval a zkoušel řadit. D v pohodě R, 1, i 2 špatně. Možná ty zvuky jsou jen vyrazovani kvaltu. Tak zkouším různé věci a světě div se, když vypnu klimu, tak se to chová normálně. Jakmile jí zapnu, tak to hned začne kopat.

Autor:  el_Barto [ pát 08. čer 2012 21:52:23 ]
Předmět příspěvku:  Re: zlobí mě automat na 2,3i

tak v HR nebudes pouzivat klimu a je to opravene :-)

Autor:  schwaboid [ pát 08. čer 2012 22:37:21 ]
Předmět příspěvku:  Re: zlobí mě automat na 2,3i

:lol:
Woe

Autor:  G.Cowlley [ sob 09. čer 2012 7:45:16 ]
Předmět příspěvku:  Re: zlobí mě automat na 2,3i

indicie zvýšené hladiny oleje je vždy spojená s měničem, nikde jinde neni takové množství oleje aby se to mohlo znatelně projevit. po demontáži měniče z něj vyteče max 0,5l oleje nikoliv plná nápln, tento problem jsem již několikrát řešil, naposledy před měsícem u sebe, netěsní hřídel supportu v měniči/nebo samotný měnič, teoreticky by mohl být odkouřenej TCS ale to by nezvedalo hladinu podle mě.Test, pokud měnič neni přidřenej, lze proves testem WOT tedy zašlápni brzdu, zařad kvalt (někde na place) a vytůruj motor , měl by se dusit v cca 2500rpm , pokud to překročí 3000 tak špatně

Autor:  schwaboid [ sob 09. čer 2012 7:46:48 ]
Předmět příspěvku:  Re: zlobí mě automat na 2,3i

zkusím ....

Autor:  schwaboid [ sob 09. čer 2012 12:06:51 ]
Předmět příspěvku:  Re: zlobí mě automat na 2,3i

Takže vyřešeno, prošlehnutá koncovka kabelu od svíčky, bilo to do víka a to se motoru nelíbilo. A ani převodovce, tak pořád řadila a vyřazovala. Klimačka zatížila motor tak se to víc projevovalo, mmch dnes už i na D při stání. Vyměněn provizorně kabel, objednány nové, originály, taky těsnění pod víko, bylo tam už trochu oleje ... :roll: :lol: 8-) :shock: :mrgreen: :P :?: :idea: :!: :lol:

Stránka 2 z 4 Všechny časy jsou v UTC+01:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/